hatar söndagar ;O

hej hej gott folk !  i måndas började första skoldagen , sjukt tråkigt säger jag bara, i veckan har jag mest tagit det lungt , umgåts med mina älskade vänner, sen i helgen åkte jag hem till mamma och umgicks med maria och cassandra på kvällen ,och massa andra :) , hade väldigt trevligt! sen igår blev det lungt , syster jeanette kom förbi och vi grillade en massa :) , och idag har det oxå varit lungt ! underbart skön helg säger jag bara ;p

aja nu ska jag äta med min söta familj , skola imorn... opeppad som fan :o , hörs och ses ;D  PUSS !







haha jag bjuder på bilden ;p

Kommentarer
Postat av: Sandratheresee

Snyggo;-)



2009-09-09 @ 13:16:40
URL: http://sandratheresee.blogg.se/
Postat av: haha

vilka fula leggins!

ser ut som sånna som går på gatan har.

2009-10-03 @ 21:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0