ja nu har man äntligen skaffas sig en blogg ;D weeho

årets bild , jag , cassi och maria :)  



hej hej !, nu har jag äntligen tagit mig ett steg framåt och skaffat mig en blogg, känner mig ganska stolt kan man säga :p

idag vaknade jag runt 9 och klev upp, gick och fikade sen blev det duschen, sen missade jag bussen , skulle till sjukhuset,  tur jag hade så kom niklas min vän och hämtade mig och skjutssade dit mig , tusen tack =D . sen åkte jag hem och busade med våran nya hund , Aska så otroligt söt vill bara pussa på henne hela tiden :) , ikväll blir det nog lungt för mig , jobbar ju imorn så! aja ha en bra kväll ,

ni får ursäkta kvavllitén på bilden föresten , ;s men vartvungen att ta med den =D


Puss

Kommentarer
Postat av: Tomas

skulle säga ett steg bakåt när man skaffar sig en blogg, usch!!

2009-08-20 @ 08:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0