nyss hemkommen efter en heldag på stranden :) !

hej hej !. det har inte blivit så mycket skrivande nu på sistonde. Det har varit så mycket som har hänt osv.. ! men nu är jag på G igen =D, i fredas var det ju midsommar , och då firade jag dagen hos min vän robin i ljungaverk med några vänner, helt underbart mysigt var det :), resten av helgen tillbringade jag med familjen, var helt slut i hela kroppen. Och idag har jag varit och solat med familjen ute i mammas sjö, fick en hel del färg på mig ,ÄNTLIGEN :) , här nedanför kommer lite bilder sen jag och cassi busade en dag när vi inte hade så mycket för oss ;p







haha lite galna bilder btw , men whatever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0